Dapatkan Audio+
Imbas untuk muat turun aplikasi

cara simpan milo supaya tak keras

1 Result / Page 1 of 1

Gaya Hidup

Cara Simpan Milo Supaya Tak Keras, Guna ‘Oxygen Absorber’. Beli Kat Kedai Kuih Je

Memang frust kalau simpan Milo, Nescafe, Horlicks atau susu tepung lepas tu dia jadi keras dan berketul kan? Kadang tu dah simpan dalam bekas yang elok dan kedap udara, tapi tetap juga jadi macam ni… Tular hari ini sebuah posting di Facebook tentang penggunaan oxygen absorber yang digunakan untuk simpan Milo. Menurut Lola Lolieta, inilah cara yang  biasa digunakan olehnya untuk elakkan Milo, Nescafe, atau apa-apa... Klik untuk baca artikel […]

today19 February 2021